۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
شهر قدس | آغاز پویش بوی ماه مهر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس از آغاز پویش «بوی ماه مهر» با هدف جذب مشارکت‌های مردمی برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اعظم فروتن رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس با بیان اینکه پویش «بوی ماه مهر» در سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: این پویش در شهریورماه در همه شهرستان‌های استان جهت جلب مشارکت‌های مردمی خرد و کلان به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان را تهیه کنند، افزود: پویش «بوی ماه مهر» با هدف تهیه وسایل مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی شهرستان قدس و نیازمند اجرا شده است که امید است تا با توان خیرین گرانقدر و مردم متدین، صدیق و نوع دوست شهرستان همانند برنامه‌های قبلی در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت گام بردارند.

رئیس بهزیستی با تاکید بر اینکه هم شهرستانی های عزیز می‌توانند از طریق اداره بهزیستی شهرستان قدس نسبت به کمک و شرکت در این پویش مبادرت ورزند، افزود: اداره بهزیستی هم کمک‌های نقدی و هم اجناس و لوازم التحریر اهدایی مردم شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی، کفش و لباس مدرسه و ورزشی و… را تحویل و پس از گردآوری بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش توزیع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق ذیل واریز کنند

 اداره بهزیستی شهرستان قدس جهت کمک به افراد تحت پوشش(معلولین،   زنان سرپرست خانوار) آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی شما عزیزان می باشد.
شماره شبا : ir۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷
شماره حساب: ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷
کد شناسه بهزیستی شهرستان قدس:۳۹۹۳۱۳۱۵۷۴۱۵۲۵۷۸۵۵۴۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
نشانی: شهرک ابریشم، خ مهستان اداره بهزیستی شهرستان قدس شماره تماس
۴۶۸۱۶۸۰۰ - ۴۶۸۹۵۰۰۰

کد خبر 116997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد